Hahahahaha xD

Gjorde precis världens tabbe xD

Jag la till en klasskompis på fb, trodde jag, och denne personen skrev sedan på chatten typ: "eh vem är du?" och jag som bara trodde han skoja skrev ju ett sjukt internt skämt tillbaka ("TA AV DEJ GLASÖGONEN") och sedan upptäckte jag att detta inte va den personen som jag trodde utan en annan med samma namn xD HAHAHA och ännu roligare va att han hade glasögon xD HAHAHA fy fan nästan skäms nu.... xD



Lite kul!!!


Förresten, sista chansen att vara med och tävla om att bli DAGENS BLOGG

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, fan vad schysst! :D

Åh, tack så mycket :) är hel nöjd faktiskt :)



Måste även säga, fan vad ballt med bilden du har här när man skriver kommentaren! :D

kram

2011-02-22 @ 20:58:57
URL: http://froekenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Klanten

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!7

Bara puckot som lyckas =P

2011-02-22 @ 21:29:03
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback