Heeeej :D

Vart en sjukt lång dag idag!! Först vare praktik, gick kanonbra!! :) Sen när jag sluta så kom mamma och hämta upp mej så åkte vi och simmade! Mkt skoj vare xD Mamma spana på killarna och grejer haha!

Sen åkte vi iaf in till Knallen för mamma skulle köpa ett par nya stövlar för hennes hade pajat! Det sluta med att vi åkte därifrån med 4 par skor xD haha va ju superrea på allt ;) Köpte ett par vanliga vårskor för 150 spänn på Skokanonen först och sen gick vi till Skopunkten som hade rea + tag 3 betala för 2 så mamma köpte 2 par stövlar och jag fick ett par joggingskor med på köpet :D haha kanon behövde verkligen ett par joggingskor, mina gamla har jag lagat med silvertejp xD Haha

Nu är jag iaf hemma och har la tänkt att jag ska försöka plugga lite, undrar just om det går som planerat......



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback