Jäklar va trött jag är!!

Prata precis med älskling i telefon, så underbart att höra hans röst! <3 Han partar lite med några kompisar just nu oc en annan sitter och gör ingenting! Önskar en kunde vart hos han nu!!

Har iaf gjort upp planer för imån, ska va med bästaste Klanten!! :) Vi ska först simma och sen plugga! Får hoppas vi får nåt gjort, har lite panik inför allt en ska göra :O Kommer bli en askul dag iaf, det är jag helt säker på :D



Hmm frågan är nu om man ska sova eller sitta här och tråka!! Vill inte sova, för älskling skulle ringa sen igen o dumt om jag somnat då, även om det är stor risk och jag varna han fört :P Blir nog tröka lite framför datan, en stund iaf :)

Kommentarer
Postat av: Klanten

Kommer bli great!!

Vi MÅSTE få något gjort =P annars kommer jag inte göra det själv sen!

Du är bäst =D

2011-02-06 @ 13:58:10
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback