Kul tant!!

Glömde nästan det, hände lite roliga grejer innan allt det där jag skrev i förra inlägget!! Nämligen på simarenan (och JA klanten, du har missat nåt sjukt roligt, igen) xD Jag stötte iaf på en sjukt rolig tant inte mindre än 3 ggr faktiskt :D haha hon va as rolig!!

1. Bastun

Jag och hon sitter i bastun och så hörs det ett skumt ljud...

Tanten: Undra vad det är som låter så?
Jag: Ingen aning, skumt!
Tanten: Bara det inte är en bomb så det exploderar


2. Omklädningsrummet

En liten kille trotsar sin mamma och vill inte klä av sig utan går in i ett av skåpen och leker där typ.. Tanten är helt extas och säger till både pojken och mamman:

Nämen helt otroligt att han får plats där inne!!

Sen provar hon om hon oxå får plats xD Mamma som va skitsur kollar as skumt på henne...


3. Hallen

Det är fullt med skor vid dörren, där sitter jag och tar på mej mina och tanten kommer och säger:

Oj va mkt skor! Det är bara och välja ett par då!


Hahaha fan va jag garva åt den eller, sån ska jag oxå bli när jag blir gammal xD




Nu ska jag byta sängkläder och städa lite innan älskling kommer...

Kommentarer
Postat av: Sannie

okej men det är inte så farligt! mitt x bodde i USA så det vart ju en bit ;D haha

ja den har jag sett! SJUKT BRA! :D <3

2011-02-11 @ 18:02:03
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Sannie

ja jo, det är ju sant. men då hinner man sakna varandra lite också! :)

2011-02-11 @ 18:45:30
URL: http://sannie.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback