Mer damp!!

Haha och det har med OC att göra denna gången med xD haha laddar över avsnitten från Connys data med Hamachi och det avsnittet jag laddar nu tar fan ASLÅNG tid!!! :O Stod 1 timma på det när jag börja, ungefär hälften kvar nu... Inte okej!! Brukar ta ungefär 12-13 minuter så måste va nåt knas med internet nu :(

Så jag drar ner och duschar sålänge tror jag... 

Förresten ska klargöra en sak oxå, som jag skrev innan så är Ryan Atwood (Benjamin Mckenzie) i OC sjukt snygg MEN min älskling är så SJUKT MKT SNYGGARE :D



Hihi älskar dej söthög :) <3

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Var jag som spela, därför det tog en sådan tid med tankningen^^ <333

2011-02-03 @ 20:19:15
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback