Svar på "frågestunden"

Orsaken till situationstecknena är att det blev inte mkt till frågestund för fick bara 1 enda fråga xD Haha fy fan va misslyckat :P Men förlåtande som jag är så ska jag inte va purken över det utan svara på denna lilla fråga!

Erika undrade:

- Vilken tävling kommer du aldrig glömma bort?

Svar: Jag kommer aldrig glömma Räkracet i Sotenäs 2007 för det va då jag tog mina första heatsegrar och körde min första A-Final :)





Sen kommer jag aldrig glömma Borås deltävling i Dalhemscupen 2008 för den slutade med att jag satt på akuten i 7 timmar med min pappa efter att åskådarstaketet hade pajat och han föll 2 meter ner och landa på nacken... Fy fan, va det värsta jag vart med om....



Hoppas du är nöjd med svaret och om ni andra kommer på några frågor kan ni ju alltid dela med er av dem, alltid kul med frågor!!

Kommentarer
Postat av: sarastille -

fin blogg :)

2011-02-28 @ 18:43:24
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback