TRÄNINGSVÄRK!!

Haha jävlar vilken träningsvärk jag har xD Bara värker i hela benen, mest i ljumskarna!! Knät har fått nåt damp det med :( Men jag har ändå vart duktig för har vart inne och simmat med mamma :) Gick dock inte så bra men det gick iaf :P Hehe sen blev det knallen för fika och en tur in på Ekohallen, mkt bra affär(Y) För titta vad jag hitta i 10kronorsmarknaden


Haha asball och precis lagom stor till och ha med sig till skolan :D Blev skitglad när jag såg den :P haha

NU ska jag försöka skriva klart SST3, det måste ju va klart tills imån....

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Träningsvärk är ju ändå lite skönt på sitt sätt. ^^

2011-02-24 @ 17:13:18
URL: http://danielkl.com

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback