Vill ha VÅR!!

Fick igång bilen men inte helt utan problem, huven hade nämligen fröset fast xD Haha ofta liksom!! Men efter ett par vredesutbrott och en hel del bankande och skrikande så fick jag upp skiten och kunde sätta igång batteriladdaren och sen gick bilen som en klocka (önsketänkande) men den gick iaf!! Inte jättekul och åka i den dock för en kombination av en läckande taklucka=blött säte och minusgrader har gjort mitt säte till en hård isbit som är VÄLDIGT kall att sitta på!! Inte okej!! Måste fixa nåt och sitta på när jag ska upp till älskling på torsdag, annars lär jag frysa röven av mej xD haha 



Nu sitter jag på föreläsning om trauma, rätt intressant faktiskt och viktigt! Så försöker faktiskt lyssna, Mickis sitter och klagar för att jag skriver på bloggen, som om inte hon skulle gjort det om hon hade haft data :P haha

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Okej<3

2011-02-15 @ 11:03:15
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Michaela Axebrink

Min lilla Julia, man måste ju vara aktiv under föreläsningen!! Man MÅSTE lyssna på fröken :P



KRAM Mickis

2011-02-15 @ 15:29:12
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com
Postat av: Tyskbilimport

Det där är en riktig tysk veteranbil! Klassiska VW.


Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback