Yeey ;)

Båda paprena för WS inskickade :) (fatta du ingenting där så äre lugnt, le och gör tummen upp bara för det är bra) haha 

Nu bör jag fortsätta med alla andra grejerna på min lista men vet inte om jag orkar xD haha eller jo MÅSTE städa i kattlådan idag, stinker amoniak ur den :S Inte bra!! Men väntar lite kanske...


En får förresten gratulera lillbrorsan som tog körkortet idag!! :)



Va lite duktig förrut förresten :D Jag gick hem från bussen, typ 2 km :P haha fast det kan ju ha berott på att jag inte hade mkt till val för hade ingen bil ute för åkte med mamma i morses ;) haha men lite duktig är jag :D

Sitter nu och lyssnar på en sjukt bra låt!!



Funderar på vad som blir mitt nästa drag här i livet....

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback