Dag 1 - 4 Januari 2011

Presentation av mej själv!

Jag heter Julia Enander, jag är 20 ½ år :P Född den 26 Juni 1990 på Borås KK... Var då bosatt i Sparsör (Borås), flyttade som 3åring till Horla (Vårgårda) där jag är uppvuxen och har gått i skola, läste Barn och fritid på gymnasiet och är utbildad barnskötare. I samma veva som student och bal (2008) flyttade vi tillbaka till Borås Kommun till ett litet ställe som heter Tämta... Då sökte jag in till Högskolan i Borås där jag nu ska börja min fjärde termin, läser till lärare för förskola och förskoleklass, vilket jag trivs bra med :)

Mitt stora intresse här i livet är och har länge varit folkrace :) Intresset ligger djupt ingrodd i barndomen då min pappa har kört sen 80talet och min äldsta bror började 1990, så har vart på mkt folkrace i mina dar och även på Rallycross som brorsan körde ett tag... Själv började jag köra 2005 då jag hade åldern inne och sen har det rullat på :) 

Ett annat intresse i livet är fotboll, som jag har hållt på med sedan jag va ca 6 år... Har dock inte spelat sen Maj förra året då jag åkte på en knäskada men är snart påt igen ;) 

Sen har jag även Pojkvän vid namn Conny Hansson, min lilla Dalslänning ;) och övriga kärlekar här i livet är min katt Barbro och mina vänner o familj :)

Jaa nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, men undrar ni nåt så är ni välkomna att fråga :)



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback