Dag 2 - 5 Januari 2011

Min första Kärlek!

Min första kärlek heter Alx,(även kallad Lake, av oss barn) och är en stor kille med rött hår o skägg, jämngammal med min pappa och densammes bästa kompis :D haha jag var väl 2½ år skulle jag tro för jag skulle gifta mej med han så fort jag fyllt 3 år och blivit stor xD Haha det är vad som står i "Min första bok!" :)

Men kan dra en historia om min första lite mer jämnåriga första kärlek! Då vart jag lite mognare och visste mer vad som va rimligt, jag var nämligen 4 år och träffade kärleken vid namn Robin Andersson, vi bodde både i Horla och han va jämngammal med min bror så vi lekte ofta alla 3.. Vi var iaf "ihop" då nångång där förlängesen och har sedan varit kompisar genom alla år... Har inte jättebra kontakt nu men stöter på varann lite då och då och han är en sådan människa som en alltid kommer minnas eftersom man delat i stort sett hela barndomen ihop och haft väldigt roligt tillsammans med :)


Här är han iaf, bild tagen midsommar 2009 ;) har ingen bild på Alx, annars hade ni fått se den tjommen med ;)




Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback