Dag 26 - 26 Januari 2011

Mina rädslor

Det kanske är lite knäppt men jag är livrädd för raketer!!! Jag är lite kluven över det med för samtidigt så tycker jag dom är väldigt fina!! Men går inte i närheten...!! Ni skulle sett mej på nyår, jag stod och storlipa hela tiden!! Helt störd jag vet!! Men det finns anledningar, 2 st faktiskt...

Det ena gäller min morfar som lekte med raketer i sin ungdom och har sen ungefär 20 års ålder bara haft 4 st hela fingar, resten har sprängts bort och de är nu halva och saknar naglar!

Det andra beror på att denna vackra skapelse vart skotträdd, min fina Nibben!! Som nu finns bland stjärnorna...

Iaf när jag va runt 8-9 år så va det folk som smällde en massa på nyår och stackars Nibben låg då nere i källare, min mamma bad då mej gå och ropa upp honom... Jag öppnade källardörren och ropade men han kom aldrig upp så jag gick ner för trappan och fann då han helt nedblodad! Han hade varit så rädd att han suttit och tuggat på sig själv... Det är en syn man aldrig glömmer vill jag lova... 


Kommentarer
Postat av: william

men gud vad hemskt att hitta sin hund på det viset:O

så hemskt det måste ha varit för dig;(

2011-01-26 @ 17:44:27
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback