Dag 7 - 11 Januari 2011

Min bästa vän!

Min bästaste bäste vän heter inget mindre än Emelie Johansson och är världens finaste människa!! Hon kan dock vara väldigt elak mot mej här på bloggen ibland men jag vet att hon älskar mej så skiter i det :P

Det är lite kul för när vi först lärde känna varandra så hatade vi varandra :D haha Det va när vi va runt 15 år och spelade fotboll, våra lag gick ihop till ett lag nämligen... Jag tyckte iaf att hon va en fjollig stabo och hon tyckte att jag va divig och elak eller nåt xD haha det va först senare när hon hade slutat spela fotboll och gemensamma vänner förde oss samman igen som vi fann varandra på nytt :P



Vi kommer alltid va snyggast iaf :P Puss på dej vännen <3




Kommentarer
Postat av: Laks

haha X) spännande att ni htade varann från början å sen blev bästa vänner.. :P men så kan det ju vara ibland, man dömer folk ganska fort tyvärr, det har ja också gjort massa gånger å sen visar det sig att den personen är jättetrevlig oftast! X)



SV: Mycket djur! :) va roligt det måste vara! vad är det för sorts spindel? :)

2011-01-11 @ 12:28:05
URL: http://laks.webblogg.se/
Postat av: Laks

SV: å va roligt! då ska ja kolla när du lägger upp det! :) Jomen ofta så passar man ju ihop med dem som är lite motsats nästan :P så är det lite med mina kompisar också X)

2011-01-11 @ 14:28:52
URL: http://laks.webblogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback