Dag 8 - 13 Januari 2011

Ett ögon blick som förändrade allt!



Oj denna va svår, det har hänt så mkt här i livet som förändrat en både negativt och positivt! Men en mkt positiv grej som förändrat väldigt mkt är såklart när jag träffade Conny! Innan jag gjorde det så vart jag rätt körd i botten, jag hade en tid innan dess gjort slut med mitt ex och mådde rätt kasst pga att jag gjorde honom väldigt ledsen och för att jag hade känt mej väldigt instängd i det förhållandet men inte vågat ta mej ur det tidigare för att en inte vill såra nån liksom... Iaf så vart jag gött nere där under en tid och va sjukt trött på allt va killar heter men ändå så kände en sig lite ensam på ett sätt... Iaf sen när en träffade Conny blev allt bättre :) <3


Sen en annan sak som förändrat mkt negativt vart när min hund, Agnes, dog... Det är en sak jag aldrig kommer glömma och aldrig kommer komma över känns det som! Hon vart allt!!! <3


Sen har det såklart hänt en jäkla massa annat men detta är det jag känner att jag vill ta upp och beskriva, för det är saker som hänt som påverkar mej fortfarande och är en del av mej!!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback