Dagens Namnsdag ♥



Min stjärna har namnsdag idag! Grattis hjärtat ♥ Du är så grymt saknad här på jorden ska du veta, men vet att du finns däruppe och kikar ner på mej, du är min stjärna!!

Fick ett sånt saknadsanfall på bussen innan, satt och lyssnade på musik och när din låt spelades kände jag gråtklumpen i halsen, det gick inte att göra något åt!! Det har gått så lång tid älskling, över 8 månader nu, men jag minns dej så väl, allt du gjorde för att förgylla min dag! Jag minns även den hemska dagen dom rullade ut dej på den där vagnen, du låg så stilla, du som aldrig var stilla i mer än 2 sekunder! Jäklar vad jag saknar dej min vän! ♥

Bilden blir nästa tatuering! Vet inte vart än och ska hinna göra första tatueringen först bara! Jag ska alltid minnas dej Agnes! ♥

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback