FyFan!!

Sicken jäkla dag, har vart så jäkla sur och förbannad enda sen jag kom hem!! Tyvärr har det gått ut över den som förtjäna det minst med :( Förlåt!!! <3 

Har iaf haft huvudvärk hela dagen och mått allmänt kasst!! Som ni kanske såg i föregående inlägg så blev jag sedan inte så glad på min SST uppgift, JAG FATTAR INGENTING!! Den där jäkla texten vi ska läsa och reflektera från är helt jävla knas, får ryck på skiten!! Orkar fan inte heller, fick ihop knappt en halv sida (måste va minst 1 sida) så får sätta mej en heldag på Onsdag med det, är ledig då nämligen!! Nu orkar jag fan inte, känns som om huvet är dubbelt så stort som det borde va... Synd för kan säkert få jobba på onsdag annars men en får la tacka nej om dom skulle ringa.......... Fy va negativ jag är nu känner jag!!!

Nu får stå ut!!


Bra bild som beskriver mina känslor just nu!!!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback