Handboll och Rallycross

Lite bilder kom upp nyss, vart la rätt tråkigt med dop, iaf och sitta i kyrkan menmen, roligaste va iaf när Nellie ropa as högt (samtidigt som prästen prata) "MAMMA!!! TOBIAS ÄR HÄR!!!" Peka gjorde hon med xD haha 

Sen bar det iaf av hem och kolla på handbollen, gött jobbat Svenska pojkar ;) Ekdahl Du Reitz va grymmast idag enligt mej!! Sen kolla jag på fångarna på fortet lite, fattar inte varför dom tar med Johan Palm i ett sånt program, han är ju en jävla fjolla!!!

Har iaf försökt spela ett spel på min lilla data sen dess nu, älskling och Jimmy fixa nåt program så vi kunde "lana" även fast vi sitter på 10 mils avstånd, coolt!! ;) Haha gick inte så bra dock, va ett Rallycross spel och det lagga sönder på min data så gick fan inte köra så la ner det!!

Nu vetifan va jag ska göra, sova kanske...?

Kommentarer
Postat av: Youtube bloggarn

Haha de va roligt xD Speciellt att se dig bröta in i vartenda föremål på banan xD <3

2011-01-23 @ 00:46:41
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback