Lata dagar...!

Jävlar, skrev innan att jag skulle gå o duscha.... Haha inte rört mej överhuvudtaget sen dess xD Känner mej lat, fattas bara att jag äter chips eller nåt oxå men det gör jag faktiskt inte och anledningen till det är att jag åt upp mina chips igår :P haha men jag har faktiskt vart lite duktig, Pettan kolla igenom mitt arbete igår och skrev lite kommentarer o sånt så har kolla igenom dom o ändrat lite i papret :P Duktigt!! 

Nä nu måste jag nog ner och duscha, luktar fan inte gött xD haha men kan ju avslöja vad som händer ikväll först :) Det blir nämligen en tripp till Nårunga först för och kolla på lite innebandy med Louise och Emilia :) Och sedan bär det av till Östadkulle för Hej Då / 8 månader och 13 dagars försenat 20-års - partaj hos Räkan :P Kommer bli mkt trevligt tror jag!! 



Titta jag hitta en bild som slog alla flugor i en smäll, här har vi ju oss :D Emilia, Louise, Räkan och jag :D haha och tror ni kan gissa när den bilden är tagen ;) 

Nu blir det duschen :P

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback