Mörrn!

Jag är vaken alldeles för tidigt!!! Först och främst har Barbro levt jävel här as länge och kubbat runt och lekt och hoppat i sängen och grejer! Nådigt störande men jaja sen iaf så när man ligger här och försöker ignorera Barbro så hör man.....




VIlket kort och gott betyder att min telefon ringer!! Och på telefonen står det dolt nr, vilket betyder att det är jobb!! Man blir lite sån när man vet att man ska till skolan på förmiddagen nu i 1½ timma och vet att den korta stunden förstör en heldags jobb men jag hade tur för det var Asklandaskolan som bara behövde nån från klockan 12-17... Jag lär va där 12.40 dock för jag slutar 12 i Borås med det va ok, dom hade kaos tydligen :) haha jaja blir till och jobba då, så en kan inte börja plugga idag som jag hade tänkt men det får bli imån då kanske.... Skulle hjälpt en med en design med men det får oxå vänta!! ;)

Nu ska jag försöka sova lite till!!

Glöm inte att kika in Barbros Hörna!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback