Mörrn!!

Idag bär det av till Dalsjöfors för och kika fotbollscup!! Jag står tillomed med på laguppställningen, som förste vattenflaskbärare :( ;) Det är en mkt viktig uppgift vill jag lova ;) haha nää det SUGER att inte kunna spela,  mitt jävla knä tycker jag kan ta och dra åt helvete!!!! 



Jaja kommer la bli kul iaf, hoppas jag... Vi siktar ju på VINST såklart!!

Kommer alltså bli snålt med inlägg under dagen men lovar och va tillbaka med full styrka till kvällen :D hehe Förresten läste en grej idag som jag bara gått och väntat på ska hända, en vill ju kanske inte va elak men måste endå säga -VAD VAR DET JAG SA!!!


Sista chansen att anmäla sig till Veckans Blogg, Vinnare kommer ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas det blir vinst :)

2011-01-23 @ 08:53:33
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Youtube bloggarn

Sv; Haha ja, men katter har ju så mycket konstigt för sig, det borde ju locka besökare ;) Puss<3

2011-01-23 @ 10:53:11
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback