Mörrn :)

Internet är lika segt idag så får väl se om det blir några bilder :( Men jag lovar er "dag 2" i min lista lite senare :P För händer inte mkt idag, jag ska sätta mej och fortsätta med mitt Didaktiska Ställningstagande (skolarbete för er som inte fatta det) Helt jävla sjuk uppgift oxå, jag fattar typ NADA!!! Har fått ihop 1500 ord än så länge och känner att det blev rätt bra o är nöjd över det jag åstadkommit, problemet är bara att det fattas ca 2500 ord!!! För arbetet MÅSTE innehålla 4000 ord :( Blir man trött eller blir man TRÖTT? Jag blir TRÖTT!!! Jaja bara att gilla läget, jag har till på måndag på mej så ska väl gå hoppas jag....

Sen har en såklart gått o blitt sjuk oxå :( Både halsen och näsan hade tjocknat till när jag vakna... Jävla skit!!! Fast det skiter jag i nu för jag ska TRÄNA idag :) Första gången efter operationen!! Simming äre som står på schemat och Klanten står för sällskapet :) Kommer bli kanonkul, inte träffats på as länge, en får bara hoppas att mitt knä och jag vill samma sak ;) hehe 

Jaja nu ska jag ner och käka frulle och sen får en la ta tag i sig själv...




Kommentarer
Postat av: Klanten

Haha =P härlig bild! Gick dock inte så bra för oss!!



Är lite seg med mina kommentarer ;)

2011-01-07 @ 00:29:32
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback