Ojdå! Mörrn

Somnade visst lite för tidigt igår, för jag vakna nu 07.36 och är precis klarvaken! Har la sovit mina timmar nu då så kanske inte så stor idé att försöka somna om heller...

En dag som denna bjuder på DOP! Min underbara lilla brorsson ska döpas i eftermiddag


Är han inte världens sötaste? Svar: JA!! :)

Blir iaf två små dop barn, hans kusin ska med döpas nämligen :) Hehe undrar just vad Brorsan ska överraska med denna gången, när dom döpte storasyster och storkusinen så slog dom ju till och chocka alla när dopet plötsligt blev ett bröllop, ingen visste nåt xD haha det va lite kul, undra vad det blir iår ;) Det lär bli en massa bilder tagna af, oj jävlar tur jag skrev det, kom på att jag måste ladda min kamera xD ..... Så CHECK! 


Kommer la skriva med sen, kanske visa min outfit... hmmm ;)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback