Rubrik kan man skriva här!

Hemma igen, eller har vart det ett tag! Kul att kika på träningen, fick lite lappar jag ska sätta upp på högskolan + att jag och Jonas diskutera lite försäsong så nu vet han hur jag tänkt lägga upp min träning :) Kanon!! 

Jag har även hunnit med att duscha och göra klart designen jag prata om innan, vet inte om jag är jättenöjd med den men den får va så sålänge och så får vi se vad ägaren tycker :) Kika gärna in den här och om ni vill se ägarens andra blogg så finns den här (har ju gjort den designen med så)....

Nu borde jag sova men är inte så trött :( Har en lång dag i skolan imån! Jaja ska svara på frågorna i frågestunden (dom få jag fick) och så blir det ett inlägg ur listan med innan jag ska nana :)

Funderar på om en ska försöka sig på en sån där "veckans blogg" tävling... hmm....

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback