Shit JÄKLAR!!

Säger bara DALIBOR DODER och JONAS KÄLLMAN!!! Sicka killar asså!! Dessa två ägde ta me fan hela matchen! Härligt att se måste jag säga!! 

Just nu sitter jag och planerar min resa till skolan imån, orkar inte upp till 06.52 bussen så får bli bil till fristad och sen buss därifrån. Känns ju lite bättre när jag ska simma efter skolan med ifall det skulle bli tajt med tid, har ju lite mer bussar o välja mellan då liksom... Min buss som går ända ut till buschen går ju inte allt för ofta :P

Nu kursstart imån med, ska bli spännande och se va den innehåller! Har inte orkat läsa kurshandboken så jag har ingen aning xD BRA JULIA!!! :P haha löser sig... Blir tillbaka i den underbara M202 salen med, haha rymmer sådär en 200 pers :P

jaja blir la ett inlägg ur listan med och sen sova!! Så säger Godnatt nu! :)



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback