Sugen på folkrace!! *



Bara älskar den bilden :D Haha bror min som siktar mot stjärnorna på Backabanan i Skene ;) haha jäklar va sugen jag är på att köra!! Vill NU NU NU NU NU NU :D

En får la snart börja ta tag i saker och ting och börja skotta fram forden!! Tror inte det är mkt och göra på den iofs, men en hittar ju alltid en massa skit när den stått hela vintern ;) Men det ingår :)





Förresten så tycker jag ni ska läsa detta inlägget och ge er åsikt om det!! Vore kul :D


Sen finns det fortfarande chans att anmäla sig i Veckans blogg tävlingen! Passa på, vinnaren blir länkad i en hel vecka :)


Och när ni ändå håller på så kan ni ju alltid....


Kommentarer
Postat av: emelie strömberg'

jag älskar folkrace och ska få börja köra nästa år! :D

har du några bra tips?



när provkörde du en folkracebil för första gången och vart ifrån beställde du din folkraceoverall? :D



snälla gör ett tips inlägg (a)

2011-01-26 @ 18:51:57
Postat av: Sofie

svar; tack=) hon heter chilli

2011-01-26 @ 19:09:21
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback