Träna imån :)

Då har en bäddat ner sig i sängen då, ska la strax dissa datan och försöka sova kanske.... Blev klar med bloggdesignen innan och både jag och ägaren blev nöjda så det känns bra ;) 

Imån ska en bege sig till Borås Simarena för och försöka träna bort lite fläsk då :D Blir första gången jag tränar efter operationen så en får väl se hur det går, håll tummarna nu att knät håller måttet ;)



Har iaf tänkt och köpa ett årskort där nu så en kommer igång ordentligt och så blir det så mkt billigare med, man betalar för typ 19 gånger pengamässigt men kan gå dit hur mkt man vill under ett år :D Skitbra, så jag o Klanten ska försöka komma dit 2 ggr i veckan nu och tror ändå jag ska försöka ta mej dit en extra gång dem veckorna jag hinner, mamma va nog lite sugen på o simma med så ;)


Nu ska jag nog lägga mej, tror jag ;) Godnatt!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback