Åhhh Flashbacks!!

Skolresan som erhölls på vår gård idag innefattade MÅNGA barn som jag har haft på mina praktiker i 2an och 3an på gymnasiet!! Tänk att dom har växt och blitt så stora =P Hihi inga som kände igen mej eller iaf ingen som våga erkänna att dom kände igen mej =P Haha en del kolla lite skumt på mej så tror nog dom kände igen mig lite!!

Men dom va ju så små när jag träffa dom sist, va ju 2 och 3 år sen liksom så inte så konstigt om de inte kommer ihåg... Men jag kommer ju såklart ihåg, jävlar vilka flashbacks jag fick :D Haha

Speciellt en som jag träffa när han va 3 år och som en gång flytta sin stol jättenära min när vi satt och måla och sa:

"Jag sitter såhär nära dej för att jag älskar dej!"

Hahah en händelse som jag nog aldrig glömmer, så fruktansvärt söt!!

Detta gjorde min dag, nu är jag GLAD :D

Kommentarer
Postat av: Kaji

Hej! Veckans blogg-tävlingen på min blogg har avslutats och en vinnare har lottats ut, klicka in för att se om du vann! Annars är det bara att anmäla sig igen på tisdag. Kramar!

2011-06-01 @ 16:15:45
URL: http://kajis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har inte en aning om varför du inte kommer in på min blogg men den är cp även för mej mina kommenterer och statistik är borta :S

2011-06-01 @ 16:35:28
URL: http://folkracehoff.blogg.se/
Postat av: Johanna

spännande med nytt jobb :)



Här är allt bra, lite trött bara :)

2011-06-01 @ 17:17:11
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback