Mkt som snurrar runt i hjärnan nu!

Har knappt tid att blogga längre och ännu värre, inget att blogga om!! 

Har nytt jobb nu under sommaren med start nästa vecka och senaste veckorna har jag gått bredvid för att lära, jobbet innebär att jag har ca 20 personer med olika funktionshinder eller egenheter som jag åker runt till och hjälper med olika saker i hemmet, allt från städning och tvättning till total omsorg som innebär lyft med taklyft och massa andra svåra grejer!! Helt slut i huvudet förtillfället!! Men det löser sig nog!!

Idag har jag bara 3 timmars arbete och sen kan jag ta helg och så börjar jag på riktigt på måndag, ska nog ordna sig detta!!


Men som sagt, kommer nog bli dåligt med uppdatering här under sommaren, men hoppas ni kan stå ut med det! :)


Vet att jag lovat att lägga upp bättre bilder på tatueringen med men den håller på och flagar sönder just nu och är inte alls fin förtillfället så väntar tills den har läkt så får ni bilder på det sen, hoppas det är ok för er =P


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback