Dagens bravader....

Började dagen med att dra till simarenan och träna i 40 min, känner mej oerhört duktig!! Mitt knä vart dock inte jättekanon idag, det låste sig och en massa skit!! Vart en lite smått skum människa på simarenan med, hon kom in efter mej när jag höll på att byta om och så tar hon skåpet nästan bredvid mej... Hmm liksom det fanns hur många lediga skåp som helst, kanske va 5 upptagna eller nåt och ändå ska hon ta ett asnära mej, kändes lite skumt! Sen i duschen gör hon fan samma sak, jag stod helt själv där inne och det finns typ 12-13 duschar o ändå ska hon stå precis bredvid mej :O Blev nästan lite rädd för den där xD

Sen vart det skola iaf, hade handledning inför gestaltningen som gick kanon, läraren verkade gilla våran idé = positivt!! Men det bästa av allt nu är att JAG ÄR LEDIG I EN HEL VECKA!! Yeey, har inget förrän på Onsdag nästa vecka då vi har genrep och sen examination på torsdag, hur gött som helst äre iaf!! Men jag hoppas på att jag får jobba så mkt som möjligt nu när jag kan, måste ha pengar!! Lär ju va helt pank nästa månad :( Jobba inget i februari... Inte bra!!

Älskar det härliga vårvädret vi har idag!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det tycker jag absolut att du ska göra :)

2011-03-08 @ 17:30:09
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/
Postat av: Klanten

Svar:

Det gör inte saken bättre att den gick kvart i =P ändå ingen bra vän haha!! (jo det är du)



Ohh .. as gött!! Är också ledig en massa =D

2011-03-08 @ 18:56:21
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback