Det va den helgen med....

Ännu en underbar helg är till ända!! Inte kul alls att älskling åkte hem för ett tag sen, men han kom hem utan att bli anfallen av vildsvin, hjortar eller harar!! :P Jaja helgen har vart askul iaf! Du inser nog inte hur mkt jag älskar dej gubben!! Du är allt!!

Som sagt (typ 3 ggr nu) så har helgen vart bäst iaf och haft askul på många sätt!! :D



Nu sitter jag och kollar på Bröllopsfotografen men mamma, fast det är nyheter nu så passar på att blogga ;) Hehe har dock sett den innan för ett bra tag sen, har för mej den va hyfsat bra!! :)

Vill påminna om min tävling med, klicka HÄR för att vara med och tävla!! :D

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Jo det gör jag allt gumman<3 Du är allt för mig! älskar dig !! <3

2011-03-14 @ 09:48:42
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback