Hatar söndag....

För det är dagen då en måste åka ifrån älsklingen :( Har vart hemma en stund nu iofs o jag saknar han redan, saknar han i samma stund jag sätter mej i bilen för att åka... INTE KUL!!! Vill ha fredag igen nu!!

Nu sitter jag o kollar på Wallander, ska väl upp och lägga mej snart! Imån blir det skola igen, ska jobba med gestaltningen och sen ska jag på en anställningsintervju för ett sommarjobb jag sökt inom funktionshinderverksamhet :D YEEY ;) 

Hoppas ni haft en bra helg för det har jag :D

Kommentarer
Postat av: Klanten

Jag fattar det som att Conny kommer ner nästa helg?? Är det så ?

Då får vi se till att göra något =D tycker jag iaf!

Grattis till intervjun =D

2011-03-06 @ 22:44:56
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Conny Hansson

Hatar o se dig åka iväg :( men på fredag så kommer jag till dig!!



älskar dig<3<3<3

2011-03-07 @ 09:40:50
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback