Helgen i bilder :)

Bilderna på dem söta kalvarna har jag ju redan laddat upp en gång så känns onödigt att göra det igen men har ni missat dem söta små liven så har ni det inlägget här!

Och nu kommer en hel radda med massa bilder från min och älsklings mysiga och soliga fotorunda i Färgelanda och Ödeborg :)


Färgelanda


















Ödeborg









Nån sjö mellan Stigen och Färgelanda ;)




Vi avslutar med dem fina rosorna jag fick av älsklingen på våran 6 månaders dag i fredags :) Älskar dej gubben!! <3


Nu ska jag kika lite OC och sen ska jag SOVA!!!

Gonatt fölket!

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

De va grymt kul o åka runt så där :)



älskar dig med gumman <3<3<3

2011-03-21 @ 20:01:29
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback