Kan inte sova! :(

Ligger och tänker på en grej och har blitt så jävla osäker (kan tyvärr inte säga vad, för det är typ hemligt) och kan verkligen inte bestämma mej!! Ena stunden är jag astaggad och andra så kan jag bara inte ens tänka tanken att göra det :( Samtidigt har jag skuldkänslor gentemot dej oxå ifall jag skulle backa ur nu... Vilket jag egentligen inte vill men jag tror fan inte jag fixar det! Det är för långt och för länge.... Jag vet inte vad jag vill, kan, bör, klarar av... 




I'm not that type of person, even if I sometimes want to be...

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

?? <3<3

2011-03-15 @ 11:52:15
URL: http://bestofyt.blogg.se/
Postat av: Klanten

Gumman .. vi löser detta!!

Du ska inte göra något som du inte vill .. kommer inte känna mig sviken!

Man ska inte göra något man inte vill .. men detta kommer gå bra! Vi snackar genom allt =)

2011-03-15 @ 23:17:31
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback