Lördag

Tillbringa halvaut dagen med att röja ut den gamle 900an som vi plocka ur motorn på igår, nu är den i stort sett ren inuti iaf ;P Påbörjat till folkracebygge :D Hehe roligast va att pappa upptäckte efter att ha plockat isär den motorn med att det drevet inte heller vart likadant som det han skulle ha xD haha Men som tur va så hade Roger ett sånt drev så det är fixat nu iaf ;)


Bild från igår, tog inga idag!


Iaf så kom Roger med familj på besök sen, för Tobias fyller 22 år idag :D Grattis bro!! Så jag har kikat på Pippi på dom 7 haven med Nellie ;) hehe asbra film!!

Nu har jag och Conny tillbringat den senaste timmen med att flumma och prata om allt möjligt samtidigt som vi funderar på vad vi ska hitta på, har inte kommit på nåt vettigt så ska ta en biltur nu tänkte vi, vart vet vi inte än... Jag vet bara att jag åkte på att köra och att han ska dricka lite öl (2 stxD) hehe haft en underbar lördag hittills iaf och tror den fortsätter så :P hehe

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback