Mörrn!! :)

Ledig dag idag!! Lite segt, hade behövt jobba egentligen men ingen som vill ha mej så what to do :P haha Ska försöka ta tag i mitt liv lite iaf och plugga lite sen!! Blir kanske lite träning med, om jag får med mamma till simarenan :) Hehe 

Har goda nyheter jag glömt att berätta oxå, imån ska jag på en andra intervju på funktionshinderverksamheten där jag har sökt sommarjobb :D Om jag fatta det rätt så vart dom intresserade vid ett serviceboende och att jag kanske kunde få jobb där :D Yeey :D Och folk säger att det är svårt att få sommarjobb :P haha!!

Nu blir det frukost :D

Kommentarer
Postat av: Klanten

Svar:

Jag vet =P den tröjan är as snygg!!

2011-03-14 @ 10:22:48
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback