Mörrn!!

Fast inge bra morgon idag!! Har ont i halsen och känner mej blytung i skallen, känns inge bra alls!! Men ska mösa mig iväg till skolan sen ändå, kan inte missa föreläsningen idag, den är ju inför tentan så rätt så viktig om jag nu vill klara den där jävla tentan, o det vill jag!! ;) Men tror jag överlever 1.5 timmar i skolan (13-14.30), eller hoppas att det inte tar kål på mej iaf :P haha måste in till knallen med och byta Nellies filmbox, men det får bli efter skolan!!

Ska snart ta mej ur sängen och gå ner o käka lite frukost!! Får hoppas en mår bättre efter det sen.... Hahah fan va negativ jag känner mej idag, INTE BRA!! men har en sak till att klaga på, vart är solen idag???



Glöm inte att delta i tävlingen!! Klicka HÄR för att komma till det inlägget!!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback