Myys!<3

Ligger här och myser med Melker nu, har förlåtit honom för spyan han la i min säng häromdagen... Förkylningen är lika illa som vanligt och jag hatar det verkligen!! 

Ska strax lägga ifrån mej datan och läsa lite innan jag ska nana! Shit klockan är inte alls mkt och jag är astrött xD Är nog all shoppnings fel tror jag!!

Morgondagen blir en dag full med massa plugg :( Och förhoppningsvis lite träning med, om jag mår bättre då (tveksamt) Jag bara MÅSTE va frisk till helgen, har ju match då!! Inte okej att vara sjuk när första matchen går av stapeln!! Dock lär ju inte knät hålla ändå så spelar väl ingen större roll....


(Bilden råka bli skev)


Gonatt fölket!!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback