Ojojoj vilken dag ;)

Åkte in till skolan för att plugga, vilken inte riktigt gick som planerat för vi satt och planera tentafesten istället och lyssna igenom spellistan :P haha och snacka massa skit ;) 

Sen åkte jag och simmade iaf, gick värdelöst för knät gjorde svinont men kämpa på rätt bra iaf, trotsar min smärta till tusen nu!! 

Fick reda på att matchen på lördag är inställd oxå, lite tråkigt, hade sett fram emot att få spela igen... Men iomed det så kan jag köra ALL IN på tenta festen imån :D haha inget ont utan nåt gott ;) haha Planen blir att supa skallen av mej (fira att tentan gick bra resp sörja att jag kommer kugga) tror på det senare alternativet just nu iaf ;) Hehe sen kommer underbaringen och hämtar mej på lördag morgon så åker vi upp till han och har det mysigt :D 

Nu måste jag plugga.....

Kommentarer
Postat av: Maja

Visst är det lustigt att tenta-fester är myyycket roligare att diskutera än själva skol-ämnet? ;)

2011-03-31 @ 17:51:13
URL: http://maaia.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback