Seeegt!

Idag är en sådan dag då mitt schema och bussarna inte är kompisar igen!! Har egentligen världens slappaste schema idag 8.30-10 går jag bara ;) MEN jag är inne 7.30 och bussen hem går 12.15.... KUL!!

Fast ska på ett hemligt möte med Klanten efter dagens föreläsning, vad det mötet handlar om får ni nog veta sen, för efter det är det nog klargjort hur vi ska göra med en grej :P haha kan säga att det gäller skolan iaf! 

Just nu sitter jag i skolan och äter frukost! Funderar på om jag ska passa på att plugga eller om man ska kika OC... Svårt val, jag vet dock vad jag borde göra....


(Bilden ska representera plugg, Babbis sitter ju på det jag måste läsa)

Kommentarer
Postat av: Klanten

Men du kan ju inte säga att vi ska på mötet =O !!!!

Nu kommer regeringen ge oss sparken, tjuvarna kommer hitta vårt hemliga gömställe och döda oss!!

2011-03-23 @ 09:01:08
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback