Seeg dag!!

Haft så sjukt sega föreläsningar idag och när dom äntligen är slut så har man ju missat bussen med 15 min och nästa går 1.5 timma senare! Men som tur är har man ju världens bästa Klant till kompis så drog med henne hem för och hämta lite grejer och sen åkte tillbaka till stan och jag tog bussen hem och hon skulle träffa nån :)



Haha fast det roliga va att jag senare på bussen fick ett sms av denna klant som hade glömt det som hon skulle hem och hämta xD hahaha så hon fick åka tillbaka igen och hämta det :P Hon bevisade ännu en gång att hon gör sig förtjänt av sitt smeknamn ;) haha och sen skylde hon på att jag bör komma ihåg saker åt henne men vi konstatera sedan att det är för mkt att begära av mej, jag är ju trots allt ett pucko! xD

Puckot ♥ Klanten = sant!

Kommentarer
Postat av: Klanten

Det är tur jag har dig med <3

Hade ju inte haft mycket att göra annars ändå ;)

Haha .. men det är bra, för engångsskull har jag ett smeknamn som faktiskt passar mig =P det är på tiden!



Puckot och Klanten mot världen ;)

(eller Borås iaf)

2011-03-22 @ 22:17:23
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback