Sjuk!

Haft feber till och från hela dagen! Inte kul!! Nu börjar halsen göra ont och hostas gör det med :( Fan har inte tid att vara sjuk nu :( Missade träningen idag pga det, SKROT!!!

Har iaf goosat ner mej i sängen nu med datan och mysBengt (katten) och tänker inte gör något mer idag!! Med Alvedon i kroppen och halstabetter uppladdat så hoppas jag att jag ska kunna somna gott lite senare, och hoppas jag orkar upp till skolan imån....

Nån som har lust att tycka synd om mej??

Bengt är inge vidare sympatisk nämligen, tittar snett på mej varje gång jag hostar... Stör nog han när han sover antar jag.... Skitkatt!! ;)


Kommentarer
Postat av: miicchheeellle

det suger riktigt hårt, men idag var det +8 och imorgon skulle det bli +10, så jelva najs !

hoppas allt är bra")

2011-03-21 @ 22:04:55
URL: http://miichellenilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Fyfan, det är någonting som går nu. I stort sett alla bloggar jag kollar så är dom sjuka, haha åh. Man blir så leds på aatt sitta hemma och inte ha någon ork i kroppen!:P

2011-03-22 @ 08:05:26
URL: http://froekenlindstrom.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback