Snart läggdags!

Vart precis uppe och borsta tänderna och upptäckte då vilken jäkla TRÄNINGSVÄRK jag har fått xD haha har inte känt nåt under hela dagen och så kommer det nu, fast träningsvärk brukar ju oftast vara värst 2 dagar efter träningen o jag träna igår och det är ju typ ett dyng sen, så det börjar la komma nu... Åhh fan undrar hur det är imån XD

Jag har inget jobb uppbokat imån o det suger! Men dom kan ju ringa på morgonen... Jaja blir det inge jobb så får jag väl se till o plugga och städa lite istället! Det behövs kan jag säga! Älskling kommer hit imån med :D Yeey :D Nä fan nu borde jag sova, fast blir ett avsnitt OC först, helt lost i den serien nu fan xD

Natti kompisar!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Man blir helt besatt i vissa serier ;) Jag har precis kollat dom 3 sista avsnitten av Grey's Anatomy säs. 6 ;)Helt sjukt.. Så nu längtar jag till säsong 7 kommer ut så jag kan se fortsättningen..

2011-03-11 @ 00:26:08
URL: http://alexandraekdal.bloggplatsen.se

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback