Mer arga kommentarer ;)



Svar:

Hade inte brytt mej om du lagt upp bild på mej så länge du inte gick mot direkt angrepp mot mej personligen!

Jag la upp en bild på dej som DU har lagt upp på internet vilket är lika med att du tillåtit den att spridas och har därför all rätt att använda den, skulle lika gärna ha kunnat hitta den på google, allt som läggs upp på hemsidor, bloggar eller liknande hamnar på google... Om du inte är medveten om det så tycker jag fan synd om dej!!

Anledningen till att jag tog just din bild va för att jag kom att tänka på det när jag såg din bild och bestämde att jag skulle skriva ett inlägg om det! Skulle kunnat va vem som helst, och som sagt ett par ggr så va det inget riktat mot dej personligen!

Spelar ingen roll vad du skrivit på bloggen, ALLA kan ta dina bilder och använda dom utan att du kan göra något åt det, that life :P

Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

- jo men det är ju såklart att det blir riktat mot henne. När du skriver "bilden är funnen på en fjortisblogg"...

2011-05-08 @ 15:47:08
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Klanten

You go Julia!!

På dom bara =P man måste fatta vad man ger sig in på när man lägger upp saker på internet!!

2011-05-08 @ 15:58:59
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Liina<3

men det är olagligt, visst hon kanske har lagt upp bildne men hon har inte gett dig rätt att använda den. det är bildstöld eller vad det nu heter och du kan polisanmälas tror jag om jag inte minns alldeles fel men jag fattar att du la upp en bild men du kunde ju t.ex. ha frågat först

2011-05-10 @ 13:26:50

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback