NEEEEJ INTE MIN FORD!!!

Hade världens mardröm inatt xD Drömde att pappa gjorde nåt med forden så hela golvet ramla ur typ, fanns inget kvar utan man såg rakt igenom till backen! Haha och jag satt och lipa asmkt xD


Min älskade Folkräjser :P



Nu sitter jag i skolan och äter frukost, börjar om ca 50 min... SKITSEGT!! Inte en käft här heller, iaf ingen som jag känner... Det är tur man äger en data!!


Dagens roligast är nog älsklings systerson Vincent som skulle ge katten lite ägg men det sluta med att han åt upp ägget och gav skalet till katten xD Så söt!!



Kommentarer
Postat av: Klanten

Haha buskul dröm =P skrattade en del när du sa det!!



Vilken sötis =D

2011-05-05 @ 21:35:22
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback