Störande med fjortisar!!

Har surfat runt lite på Mer-trafik och kommer ständigt in på bloggar som jag anser drivs av fjortisar! Och det jag stör mej på denna gång är alla som lägger ut bilder, videoinlägg, sångklipp mm och skriver innan eller efter att dom är så fula, så dåliga och så osminkade (Fast att man ser att dom har smink) mm

Då undrar jag såklart: VARFÖR I HELVETE LÄGGER DU DÅ UT DET?

Men såklart är det så att dom skriver det bara för att folk ska skriva: "Nej, du är jäääääätte Sööööööööt gumman!" eller "Du sjunger jättefiiiiint!!"


Och jag, som råkar vara lite elak av mej, vill jättegärna skriva "JA DU ÄR SKITFUL O SJUNGER JÄTTEDÅLIGT! VARFÖR LÄGGER DU ENS UT BILDER/KLIPP PÅ DEJ SJÄLV?! ATT DU INTE SKÄMS"

Vilket jag då såklart inte gör (inte så ofta iaf) för då säger fjortisen till alla sina fjortiskompisar och så har jag alla dom efter mej sen o talar om hur elak jag är....!

Hade det funnits en fond (likt cancerfonden) där man kan skänka pengar för att kunna forska i hur man kan bota fjortisar så hade jag fan skänkt pengar dit!! 

Hahaha =P 

Glöm nu inte att



Kommentarer
Postat av: ntherese

hej, har startat en omröstning i min "meny spalt" där jag undrar vad just du tycker om min blogg, vore kul om du gick in och röstade så jag har en chans att förbättra mig!:)

2011-05-19 @ 14:46:49
URL: http://detjagrbinnerfor.blogg.se/
Postat av: Klanten

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

As bra ;)

2011-05-19 @ 16:03:26
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa det är grymt synd om mig =P

Jaa .. det är ju inte bara en haha!

2011-05-19 @ 20:48:55

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback