Lite lugnande...

Vad jag har förstått det så har 2 pers fått lämna sjukhuset nu från gasolyckan igår!! Känns skönt!!

Ni kan läsa om det här:
LÄNK

Nu håller vi tummarna för dem som fortfarande kämpar!!



Appropå saker som står i tidningen så läste jag även att en jägare hade skjutit en varg som hade attakerat hans hund och sedan blitt anmäld för grovt jaktbrott :O Är inte det extremt jävla stört?
Hade något annat djur attakerat min hund o jag hade haft en jevär i näven så tro fan jag hade skötit!! Hur hade det vart om det vart hans barn som blitt attakerat, hade det vart samma sak då... nä men du borde ha låtit din unge dö för man får inte skjuta varg nu!

Fan, vårt samhälle är fan stört!!!
LÄNK till artikeln

Kommentarer
Postat av: johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg och vinn en stor länk bland alla mina läsare! :D

Lycka till! ^^



Fin blogg btw!

2011-10-26 @ 10:54:19
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: ja då har du ju lite att ljämnföra med. att du typ vågar asåå.. :o hahha ajajajaj

2011-10-27 @ 07:43:37
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback