Morsning!

Snart är allvaret här! Imån ska vi äntligen börja plugga, hittils har det bara vart semester =P haha

Igår vart det lite party, blev en tripp till grannstaden Leamington för ett besök på en pub och sen en hemmafest, som vart riktigt kul med massa kul folk =) Vi har haft den totalt maximala turen att få en granne på campus vid namn Tom som är kanonsnäll och bjuder med oss på massa skoj och bara är allmänt trevlig hela tiden =D 

Som sagt, imån börjar allvaret!

Längtar dock hem, vill ha mina mysungar (conny och katterna) och min mjuka säng =P hihi O mest av allt vill jag va med när min älskling flyttar in i våran nya lägenhet imån, men men man kan inte få allt här i världen =P


Åh ni är så söta!! ♥

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback